PwC Shop to szeroki wybór inspirujących brandowanych rozwiązań w jednym miejscu.
Nie jest to sklep z gotowymi produktami, więc do momentu rozliczenia nie ponosisz żadnych zobowiązań i kosztów. Wszystko przygotowujemy na zamówienie. Wszystkie wizualizacje i wyceny projektów są bezpłatne.
Jak złożyć zamówienie i jak możemy Cię wesprzeć?
Banner Sklepu - Krok 1
Sprawdź nasze rozwiązania, zainspiruj się i zachwyć... Wyobraź sobie, jak mogą wyglądać Twoje produkty. Zobacz, w jakich kampaniach mogą być pomocne i do jakich działań można je wykorzystać. Dodaj te produkty do swojej listy życzeń w ilościach, których potrzebujesz lub które chcesz wycenić. Planując zamówienie, zwróć uwagę na minimalne ilości i terminy produkcji.
Banner Sklepu - Krok 2
Do listy utworzonej na stronie internetowej dołącz swoje uwagi, pliki z nietypowymi logotypami i specyficzne wytyczne dotyczące brandingu. My bardzo dobrze znamy brandbook PwC, pracujemy z Wami od wielu lat, więc sprawnie się w tym poruszamy. Dodaj swoje przemyślenia, termin dostawy, jeśli jest on określony (np. data wydarzenia, szkolenia, konferencji itd.) lub inne wytyczne. Możesz zamówić produkty z wizualizacji na stronie lub poprosić o indywidualny projekt, np. dodając hasła zgodnie z potrzebami konkretnego wydarzenia. Co tylko chcesz. Ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia i nasze maszyny. Wszystko odbywa się drogą mailową.
Pamiętaj, że przy składaniu zamówienia obowiązkowe jest podanie nr Cost Center. Numer ten wpisz na ostatnim etapie składania zamówienia (na stronie znajdziesz odpowiednie okno do uzupełnienia). Jest to pole obowiązkowe.
Banner Sklepu - Krok 3
W ciągu 48 godzin przygotujemy indywidualne projekty (wizualizacje) i kosztorysy realizacji projektu w dowolnej walucie, z uwzględnieniem ilości sztuk i dostawy w dowolne miejsce na świecie - całkowicie bezpłatnie. W przesłanej propozycji uwzględnimy rabaty za wielkość zamówienia oraz koszt logistyki i wysyłki.
Po przesłaniu przez nas drogą mailową propozycji, nadchodzi czas na Twoje uwagi odnośnie do projektu, czy poszukiwanie innych rozwiązań / produktów. Przesłaną na Twój adres mailowy ofertę możesz zaakceptować lub odrzucić, dodając swoje uwagi - w mailu znajdziesz odpowiednie przyciski do zaakceptowania lub odrzucenia oferty.
Jeśli przesłana przez nas oferta zostanie zaakceptowana, poprosimy Cię o podanie numeru PO.
Banner Sklepu - Krok 4
Zaakceptuj finalną propozycję i zamów. Pamiętaj, że jeśli zlecasz nam wykonanie indywidualnego projektu, odbiegającego od wzoru widniejącego na stronie, konieczna jest zgoda Działu Marketingu. Bez niej zamówienie nie powinno zostać przez Ciebie zaakceptowane.
Komunikacja dotycząca wyceny i wizualizacji oraz akceptacja odbywają się za pośrednictwem poczty elektronicznej, a zgody przesyłane są bezpośrednio do naszego systemu, bez zbędnych formalności. Przez cały czas wyznaczona osoba odpowiedzialna za Twoje konto jest dostępna mailowo lub telefonicznie i czuwa nad całym procesem.
Na tym etapie zamówienie jest kompletne, tzn. zawiera:
numer PO
numer COST CENTER
akcept Działu Marketingu dla indywidualnych projektów
Tylko takie zamówienie zostanie automatycznie przesłane do Budget Holdera a następnie do Supplier Ownera, a po ich akceptacji zamówienie trafi do realizacji. I wtedy my przystępujemy do pracy.
Banner Sklepu - Krok 5
Rozpoczyna się produkcja, a my wszystko koordynujemy. Gwarantujemy jakość i terminową dostawę. Wszystkie zamówione produkty trafiają na nasz magazyn w Warszawie, są przez nas sprawdzane pod kątem zamówienia i jakości.
Produkty wysyłamy w ustalonym terminie w dowolne miejsce, a w razie potrzeby dystrybuujemy je do poszczególnych odbiorców, np. pod prywatne adresy pracowników czy kontrahentów. W przypadku konieczności przygotujemy dokumentację celną.
Banner Sklepu - Krok 6
Fakturę lub więcej faktur otrzymasz po dostarczeniu zamówienia, z terminem płatności 30 dni, aby mieć czas na rozliczenie kosztów z księgowością. Na fakturze znajdą się podane przez Ciebie numery PO oraz COST CENTER.